Denna hjälpartikel gäller Blikk Classic
Hur betalar jag?
Du kan välja att betala mot faktura (via epost pdf) för 12 månader åt gången och därigenom erhålla en rabatt på 10%. Eller så väljer du att betala månadsvis via epost-faktura (pdf).
Var vänder jag mig vid fakturafrågor?
Svar på allmänna frågor angående er faktura och era licenser får ni bäst genom att maila er fråga till oss på ekonomi@blikk.se.
Vem kontaktar jag om jag har frågor om påminnelse/inkasso?
På sidan minfaktura.fortnox.se kan ni se alla detaljer som rör er påminnelse. Ni loggar in på sidan genom att ange fakturans OCR-nummer samt postnumret dit fakturapåminnelsen har skickats. Hittar ni inte svaret på er fråga där kan ni alltid kontakta oss på ekonomi@blikk.se.
Har ni bytt adress, mejladress eller telefonnummer eller vill ni ha fakturan skickad på annat vis?
Kontakta oss på ekonomi@blikk.se så hjälper vi er att uppdatera er kontaktinformation.
Jag har tappat bort min faktura, kan jag få en kopia?
Om ni har tappat bort er faktura kan ni kontakta oss på ekonomi@blikk se. Det kan vara så att vi inte har korrekta kontaktuppgifter till er och behöver uppdatera dessa. Ni kan även hämta fakturan som pdf på sidan minfaktura.fortnox.se där ni loggar in med OCR-nummer och postnummer.
Kan jag byta från månadsfaktura/årsfaktura?
Det är enkelt att byta från månadsfaktura till årsfaktura. Kontakta oss på ekonomi@blikk.se så hjälper vi er. Ni kan även gå övergå till månadsfaktura från årsfaktura genom att kontakta oss en månad innan er årsperiod löper ut.
Vid årsvisbetalning får ni 10% rabatt på era licenskostnader i Blikk Classic.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.